Det var høytidelig stemning på Sarpsborg Scene, alle var kledd i finstasen og litt ekstra rette i ryggen da det ble markert at 13 års skolegang nå var ved veis ende. Foreldre og foresatte var med, og det ble delt ut roser og gode ord på scenen.
Vi kan vel trygt si at denne kvelden ble spesiell og fylt av mange følelser på en gang.
Nå ønsker vi alle våre avgangselever en velfortjent og fin sommer, om det er ferie, jobb eller andre aktiviteter som står på planen. Vi ønsker dere all mulig lykke til på veien som vi håper og tror vil bli til det beste for dere alle sammen!
Riktig god sommer!