Det skal bygges en ny kulvert (undergang), for å kunne lede veitrafikken under det nye dobbeltsporet for Intercitytoget. Det er Bane NOR som er ansvarlig for utførelsen av dette arbeidet, selv om det berører en fylkesvei som eies av Østfold fylkeskommune.
Kulvert i Larkollveien
Bane NOR
Full stenging av fylkesveien er nødvendig for å gjennomføre utgraving, grunnarbeid og asfaltering på en sikker og effektiv måte, slik at fylkesveien kan åpnes for trafikk igjen så raskt som mulig.
Beboere på Krogstad gård vil ha adkomst til og fra eiendommen gjennom hele perioden, og omkjøring vil bli skiltet.
Les mer på Bane NORs prosjektside
